niedziela, 19 stycznia 2014

Los Reyes Magos!

Hiszpanie bardzo długo świętują Boże Narodzenie. Szczególnie ważnym świętem jest święto "Trzech" Króli obchodzone 06.01. W małych miasteczkach często organizowane są parady z udziałem samych Reyes Magos! Dzieci piszą do nich listy, po czym mogą nawet porozmawiać z jednym z królów  i zrobić sobie zdjęcie :D. Oczywiście wszyscy, którzy dobrze się sprawowali dostaną prezenty od Królów, Ci zaś którzy się nie sprawowali należycie otrzymają Carbon -  bryłkę czarnego cukru. Po całej paradzie jedliśmy churros con chocolate - typowe dla tego regionu ciastka z gorącą czekoladą :)
  Z innej ale tej samej AuPair-kowej beczki :D Moja rodzina jest naprawdę super i życie jakie teraz prowadzę też! Jest znacznie lepiej nie mam czasu nawet na prowadzenie bloga co pewnie sami zauważyliście. I to mnie bardzo cieszy, bo lubię nie mieć czasu :D
   Wciąż poszukuję szkoły językowej, cały styczeń jest okresem lekcji próbnych, gdyż każda szkoła oferuje, kilka godzin za darmo zanim zdecydujesz się na naukę. Mi zależy na bardzo intensywnym kursie.
    Macie parę zdjęć z parady Trzech Króli.
Na całej ulicy były mini ciężarówki z przebranymi tematycznie postaciami.
 
Nasza grupa była przebrana za ciastka :D
 
Rodzice mieli więcej zabawy niż dzieci :D
 
Ja z moimi ciasteczkami, trzecie gdzieś zaginęło w tłumie :)
 
Powóz z Trzema Królami :D

2 komentarze: