sobota, 28 września 2013

Hot, Hot Spain!

Chyba padniecie jak wam powiem o swoich najbliższych planach i o tym co ostatnio się u mnie dzieję. Tak jak w tytule- gorąca Hiszpania! Już wcześniej dostałam propozycje od Proworku, żeby pojechać gdzieś do Europy jako AuPair, ale ja strasznie byłam uparta i czekałam na wymarzone Stany. Nie chciałam nawet słyszeć o innej opcji. Jednak coś się zmieniło. Pisałam trochę z Panią Anią,  i z informacji, których mi udzieliła wygląda na to, że jadę gdzieś do Europy i kiedy pojawią się Stany mogę bez konsekwencj zrezygnować i lecieć. Jednak ja uważam , to za dość lekkomyślne i bardzo egoistyczne. Ustalę więc, że zostanę w Hiszpanii (czy innym kraju) do czerwca 2014. W moich aplikacjach na InterExchange(chociaż tam i tak nie ma znaczenia jeśli zmienię ) i w APiA zmienię datę wylotu na available dates dopiero od czerwca.
Ale najlepsze jest to, że od podjęcia decyzji do matcha było 24 h !! Nie do wiary. Nie sądziłam, że mój profil zostanie otwarty tak szybko, rankiem wysłałam im Aplication Form po angielsku i pare godzin później był match.  Jest rodzina, która chce AuPair od zaraz. Wydają się super! List na 3 strony, wszystko opisane (nawet pies). Jeszcze się nie podzieliłam z nikim tymi informacjami, ale z wami drodzy czytelnicy bardzo chętnie. Dopóki nic z Hiszpanią nie będzie pewne nie będę nikomu mówiła o swoich planach.  Przynajmniej raz w tygodniu dostaje maila albo wiadomość z pytaniem: "jak tam Stany, czy cos się zmieniło itp." Ja z zaciśniętymi zębami odpowiadam, że nic się nie zmieniło i nadal czekam. To nie jest wina tych ludzi, dobrze, że pytają i się interesują. Tylko dobijające jest to, że od 5 miesięcy nie mogę napisać im nic nowego w tej sprawie. no ale ANYWAY! Koniec z tymi Stanami.

Match #1
Merida Hiszpania
Mama pracuje w domu, jest malarką, Tata jest biznesmenem.
Pochodzą z Madrytu, do którego jeżdżą przynajmniej raz w miesiącu, odwiedzać rodzinę.
3 dzieci :
15miesięcy - dziewczynka
5 lat- dziewczynka
6 lat- chłopiec
Au Pair miałaby pomagać ubierać dzieci do szkoły i przygotować śniadanie. Po szkole zabawa z dziećmi. AuPair w Europie pracuje tylko 30 h!
Chyba moje jedyne zadanie to byłaby ta mała 15 miesięczna dziewczynka. Wszystkiego dowiem się jutro na rozmowie. Co ważne mieli już 2 AuPair, jedna z Polski druga z Holandii. Wydają się być super! Od dzisiaj zaczynam uczyć się hiszpańskiego! :D

5 komentarzy:

  1. Świetnie ! Ja tak samo miałam, z tym że do Irlandii wyjechałam na własna reke jako Au Pair bez posrednitwa agencji no i nie żałuje ;) W APiA mam avaible date na styczen/luty, wiec czekam już 3 tygodnie na rodzinki no i tyle ;) Daj znac koniecznie po rozmowe co i jak ! :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. czeekam na najnowsze informacje !
    I nie koniec z USA, tylko początek z Hiszpanią, a USA niech czeka. Ja mam nadzieję, że zrobie na odwrót i w gorącej Hiszpani też się pojawię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmowa świetnie, przepraszam że odpisuję dopiero teraz, ale wciąż czekam na wiadomość od ich AuPair. Rozmowa bardzo swobodna i miła, poznałam wszystkich :) wydają się być bardzo uroczy. Jestem przekonana na 95%, na 100% będę dopiero po rozmowie z AuPair. Więcej opisze w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez Ciebie dodaje :D
    Oj, uwazaj tylko, zebys nie byla babysitterka 24/7 ... Mam kolezanke au pairke z bardzo podobnym bagazem doswiadczen we Francji i skapitulowala po 2 tyg :< Kwestia tego jacy sa rodzice i czy bedzie Ci sie tam dobrze zylo :) Jednak trzymam za Ciebie kciuki, zeby wszystko sie udalo :D BTW, dobry pomysl z rozmowa z au pairka. Ja rowniez nie podjelam decyzji do momentu rozmowy z obecna au pair rodzinki w Stanach :D
    No i napisz prosze jak bedziesz sie czula wsrod Hiszpanow i ich generalnej nieznajomosci angielskiego :D Moze to sie wydaje kolokwialne, ale ja tutaj walczylam prawie 3 tyg z angielskim we Wloszech i cholera - nie dogadasz sie. Wiec jestem bardzo silnie zmotywowana do nauki wloskiego teraz :D

    Wszystkiego dobrego K! :)

    OdpowiedzUsuń