środa, 2 października 2013

Perfect Match!

Lepszej rodziny nie znajdę! Wybaczcie, że pisze dopiero teraz. Te ostatnie dni od rozmowy z Host Family były dość napięte.

Rozmowa: Bardzo mili ludzie, urocze dzieciaki,  rozmowa trwała pół godziny. Ogromną ulgą jest to, że wszystkich poznałam podczas tego jednego spotkania na skype.

Obowiązki: AuPair miałaby przygotowywać dzieci do szkoły, ma czas wolny aż do 15:30, potem dzieci odbiera Host i AuPair się nimi zajmuję, aż do pójścia spać czyli ok 20 -21. Zależy im na osobie dość biegle posługującej się językiem angielskim, gdyż w przyszłości chcą posłać dzieci do szkoły międzynarodowej. Tu zwrócili uwagę na moją referencje o opiece nad Amerykańskimi dziećmi :)

Decyzję ostateczną miałam podjąć dopiero po rozmowie z ich byłą AuPair, niestety nie mam z nią kontaktu od niedzieli, a czas ponagla. Wiem, że lepszej rodziny nie znajdę, są ciepli i widać, że bardzo pomocni, rozumieją twoje potrzeby. Chcą aby AuPair była częścią rodziny.

4 komentarze:

  1. Łeeeej ! No to gratuluje ! ;) Czyli decyzje już podjełas sadzac pod tytule ? Kiedy wylot ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE!! Super ci sie trafilo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za komentarz :) Również będę obserwowała, trochę słońca zimą mi się przyda, szczególnie z mojej ukochanej Hiszpanii. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń