czwartek, 24 października 2013

Prezenty dla dzieciaków

Z racji tego, że jadę do trójki dzieci, poważnie zastanawiałam się nad tym czy w ogóle kupować prezenty. Ale akurat byłam w sklepie i pomyślałam, że to będzie dobre na przełamanie pierwszych lodów. Ten różowy misiu jest tak śliczny, że najchętniej bym sobie go zostawiła. Uznałam, że misie będą dość praktyczne, może zajmą trochę miejsca w torbie ale nic im się nie stanie w trakcie podróży, dla chłopca kupiłam puzzle. Hostom chciałam kupić książkę o Polsce po angielsku,  niestety nie mam  czasu na poszukiwania, a w empiku nie mieli.


Wczoraj rozmawiałam z rodziną z Florydy, najpierw z Host mamą, potem z Hostem. Są dość młodzi, baaardzo mili, lubią podróże, mają psa i dwa koty, szukają AuPair z zamiłowaniem do zwierząt (czyli mnie :D). Hostka jest w 6 miesiącu, jakoś na początku stycznia powinna urodzić, musi bardzo szybko wrócić do pracy, więc mnie chcieliby mieć u siebie na początku maja. Podczas rozmowy opowiedziałam im  moją sytuację odnośnie wyjazdu do Hiszpanii, i że gdybym miała wrócić przed czerwcem, to wolę poinformować moją Host Family z Hiszpanii wcześniej, bo należy być fair, a za pewne będą potrzebowali trochę czasu na znalezienie nowej AuPair.
Gdyby się zdarzyło naprawdę tak, że oni by mnie chcieli, to ja bez żadnego "ale" lecę na początku maja. Boje się, że jednak wybiorą inną AuPair, może starszą i z większym doświadczeniem z takimi maluszkami, choć ja mam referencje i doświadczenie z 3 miesięcznym dzieckiem. To sama przyjemność opieka  nad takim malcem. Trochę się rozmarzyłam, bo Floryda to byłoby spełnienie moich marzeń, jednak muszę być trzeźwa i nie nastawiać się na nic dopóki nic nie wiadomo. Następną rozmowę będę miała jutro z nimi obojga. Wszelkie modlitwy i inne wsparcie mile widziane :)

5 komentarzy:

  1. Przesłodki misiek sama bym takiego chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze jednak wyjdzie z ta rodzinka z Florydy i w maju bedziesz korzystac ze slonca w Miami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym bardzo chciała, póki co nie odzywają się do mnie, ale to dopiero jeden dzień. Mam nadzieję, że się odezwą wkrótce :)

      Usuń
  3. Florydaaaaaaaaa, zabij mnie, nie chce życ right now :D

    OdpowiedzUsuń