sobota, 16 listopada 2013

Już nie wierze w Perfect Matche !

     Więc tak jak wiecie jestem w Rematch. Na początku grudnia powinnam opuścić swoją obecną rodzinę do innej albo wrócić do PL. Jako, że naprawdę lubię Hiszpanię, ten język i kulturę, nie chciałabym tak prędko wracać. Moja area director, dzwoniła do mnie od razu na drugi dzień po rozmowie z Host Mamą, wyraziła współczucie, zrozumienie i chęć pomocy- wszystkie trzy były mi bardzo potrzebne :) Zapytała o moje preferencje względem następnej rodziny, na co ja odpowiedziałam, że chciałabym aby to był Madryt i 2 dzieci. Okazało się, że jest tylko jedna rodzina z pod Madrytu, mieszkają jakieś 40 minut drogi autobusem, mieli już 3 AuPair, mają  trójkę dzieci : 4, 7 i 10 lat. Miałabym mieć całe weekendy wolne, i praca w sezonie zimowym od 17 do 21:30 w lato od 10 do 15. Obie opcje mi tak samo odpowiadają :) Mnie nigdy trójka dzieci nie przerażała, to może być naprawdę fajne kiedy rodzeństwo jest zgrane. Ja sobie tutaj nie potrafię poradzić z dwójką, nawet gdy Hosci dają mi pomoc w postaci drugiej opiekunki, z tymi dziećmi po prostu się nie da.
      Rozmawiałam z byłą AuPair tej rodziny z pod Madrytu, mówiła szczerze o tym jakie były jej początki z dziećmi. Opowiedziała mi swój zwykły dzień. Autobusy jeżdżą bardzo często do Madrytu, miała wykupiony bilet miesięczny :) Jestem na 85% przekonana co do tej rodziny, zarabiałabym 85 E tygodniowo, czyli znacznie więcej niż tutaj. Już się kontaktowałam z innymi AuPair w Madrycie, jest ich tam naprawdę sporo, więc samotna nie będę, no i szkół językowych jest znacznie więcej i będę miała dostęp do Kościoła co jest dla mnie bardzo ważne :)

4 komentarze:

  1. Masakro... 85€ to jest baaaaaaaardzo mało ! :O To teraz ile masz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zarabiam 250 E miesięcznie, w nowej rodzinie będę zarabiała 340 E czyli znacznie więcej. Na stronie Prowork jest napisane że AuPair w Hiszpanii zarabia 280-320 E. Więc to nie jest tak źle :)

      Usuń
    2. 85 euro jak na Hiszpanię to właśnie całkiem sporo. Dziewczyny zarabiają zazwyczaj 60-70e.

      Trzymam kciuki za mój kochany Madryt! :)

      Usuń
  2. To też całkiem nieźle! Ja chyba wybiorę tę rodzinę, mają bardzo dużo plusów, a na pewno nie trafię do gorszych dzieci niż te tutaj.

    OdpowiedzUsuń